Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic. – Dita PAŤHOVÁ
Dita PAŤHOVÁ
Master's thesis
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá porovnáním úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku základní školy. Existuje několikero metod, kterými je možno vyučovat prvopočáteční čtení, my se však zaměřujeme na dvě nejrozšířenější metody v České republice, na metodu analyticko-syntetickou a na metodu genetickou. Součástí diplomové práce jsou čtyři pracovní listy, jejichž tvorbu a systém hodnocení popisujeme v …moreAbstract:
This thesis presents a comparison of the reading level with understanding at the end of the first year of the primary school. There are several methods that can be primordial teach reading. We focus on two most widely used methods in the Czech Republic. The analytical-synthetic method and the method of genetic. There are four worksheets as parts of the thesis. Their formation and the evaluation system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ilona Matějovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAŤHOVÁ, Dita. \textit{Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/f9khmx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAŤHOVÁ, Dita. Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ