Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic. – Dita PAŤHOVÁ
Dita PAŤHOVÁ
Diplomová práce
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku základní školy. Existuje několikero metod, kterými je možno vyučovat prvopočáteční čtení, my se však zaměřujeme na dvě nejrozšířenější metody v České republice, na metodu analyticko-syntetickou a na metodu genetickou. Součástí diplomové práce jsou čtyři pracovní listy, jejichž tvorbu a systém hodnocení popisujeme v …víceAbstract:
This thesis presents a comparison of the reading level with understanding at the end of the first year of the primary school. There are several methods that can be primordial teach reading. We focus on two most widely used methods in the Czech Republic. The analytical-synthetic method and the method of genetic. There are four worksheets as parts of the thesis. Their formation and the evaluation system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ilona Matějovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŤHOVÁ, Dita. \textit{Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/f9khmx/.
Jak správně citovat práci
PAŤHOVÁ, Dita. Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ