Najmanová Najmanová

Bakalářská práce

Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem)

Social media as a tool of company marketing (comparison of Czech and foreign companies)
Anotace:
Tato práce se zabývá sociálními médii a jejich využitím v marketingu firmy. Zabývá se konkrétními sociálními médii a možnostmi jejich využívání k propagaci značky a produktů. V práci jsou představeny dvě kosmetické značky, jejichž profily na sociálních sítích jsou v praktické části analyzovány. Dále se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením, ve kterém respondenti tyto dvě společnosti porovnávají …více
Abstract:
This thesis deals with social media and its use in company marketing. It looks at specific social media and how they can be used to promote brands and products. Two cosmetic brands are introduced in the thesis and their social media profiles are analysed in the practical part. Furthermore, the practical part deals with a questionnaire survey in which the respondents compare the two companies based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.