Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem) – Najmanová Najmanová
Najmanová Najmanová
Bachelor's thesis
Sociální média jako nástroj marketingu firem (porovnání českých a zahraničních firem)
Social media as a tool of company marketing (comparison of Czech and foreign companies)
Anotácia:
Tato práce se zabývá sociálními médii a jejich využitím v marketingu firmy. Zabývá se konkrétními sociálními médii a možnostmi jejich využívání k propagaci značky a produktů. V práci jsou představeny dvě kosmetické značky, jejichž profily na sociálních sítích jsou v praktické části analyzovány. Dále se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením, ve kterém respondenti tyto dvě společnosti porovnávají …viacAbstract:
This thesis deals with social media and its use in company marketing. It looks at specific social media and how they can be used to promote brands and products. Two cosmetic brands are introduced in the thesis and their social media profiles are analysed in the practical part. Furthermore, the practical part deals with a questionnaire survey in which the respondents compare the two companies based …viacKľúčové slová
marketing sociální sítě sociální média Facebook Instagram social media social networks
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/i0be9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi