Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia – Bc. Milena Chomová
Bc. Milena Chomová
Bakalářská práce
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Communication mix of DHL IT Services, internal and external internet communication
Abstract:
My bachelor thesis is analyzing electronic internal and external communication. As I am employed at DP DHL IT Services I have decided to analyze the communication in our company. In the first theoretical part I am describing the characteristics of the Integrated Marketing Communication, company communication and internal communication. In the second practical part I will describe the actual communication …víceAbstract:
Vo svojej bakalárskej práci sa venujem analýze a popisu elektronickej internej a externej komunikácie. Ako predmet svojho skúmania som si zvolila komunikáciu v globálnej spoločnosti DP DHL IT Services kde som zamestnaná. V teoretickej časti popíšem charakteristiku a znaky integrovanej marketingovej komunikácie, firemnú a internú komunikáciu. V druhej časti práce je popísaný priebeh elektronickej komunikácie …víceKlíčová slova
Marketingová komunikácia Marketingový mix Integrovaná marketingová komunikácia (IMC) Event marketing Interná komunikácia Korporátna komunikácia SWOT analýza. Marketing communication Marketing mix Integrated marketing communication (IMC) Internal communication (IC) Corporate communication SWOT analysis.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ahup7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann