Bc. David Němec

Master's thesis

Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích

Marketing strategy for development of marketplace internet application for new markets
Abstract:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro marketplace internetovou aplikaci v období její expanze. V první části práce jsou čtenáři přiblíženy základní pojmy marketingu a marketingového řízení organizace. Teoretická část práce slouží jako nezbytný úvod do problematiky tvorby marketingové strategie s důrazem na specifický online marketing a marketing služeb. V praktické části je pak navržena …more
Abstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for internet marketplace application during its expansion. In the first part of thesis are zoomed to readers basic concepts of marketing and marketing management of organization. Theoretical part of thesis serves as a necessary introduction to the topic of creation of marketing strategy with emphasis on specific online and service marketing. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 7. 2016
  • Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Reader: Mgr. et Mgr. Ondřej Materna, LL.M.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky