Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích – Bc. David Němec
Bc. David Němec
Master's thesis
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
Marketing strategy for development of marketplace internet application for new markets
Abstract:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro marketplace internetovou aplikaci v období její expanze. V první části práce jsou čtenáři přiblíženy základní pojmy marketingu a marketingového řízení organizace. Teoretická část práce slouží jako nezbytný úvod do problematiky tvorby marketingové strategie s důrazem na specifický online marketing a marketing služeb. V praktické části je pak navržena …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for internet marketplace application during its expansion. In the first part of thesis are zoomed to readers basic concepts of marketing and marketing management of organization. Theoretical part of thesis serves as a necessary introduction to the topic of creation of marketing strategy with emphasis on specific online and service marketing. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eif99/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2016
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Ondřej Materna, LL.M.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEC, David. \textit{Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Informatics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/fbwlm8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek