Marketingové nástroje pojišťoven – Daniela CIBULKOVÁ
Daniela CIBULKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové nástroje pojišťoven
The marketing instruments of insurance companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje, jež jsou využívány pojišťovnami, vyhodnotit jejich efektivnost v souvislosti s poptávkou po pojistných produktech. Určit, v jaké míře se může nový produkt stát konkurenční výhodou. V práci je nejdříve prezentována problematika marketingového řízení, rozbor marketingových strategií a marketingového mixu v komerčních pojišťovnách. Hlavní část práce …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to describe marketing instruments that are used by commercial insurance companies, to analyze the efficiency in connection with the demand for insurance products. To define how the new insurance product can become the competitive advantage. At the beginning, the bachelor thesis is focused on the marketing management of the commercial insurance companies, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CIBULKOVÁ, Daniela. Marketingové nástroje pojišťoven. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Poptávka po pojistných produktech
Lukáš Nohejl -
Poptávka po pojištění z pohledu behaviorální ekonomie
Tereza Šimková -
Determinanty ovlivňující poptávku po neživotním pojištění v České republice
Ivana Burianová -
Determinanty poptávky po neživotním pojištění v České republice
Lucie Paulusová -
Analýza poptávky po dětském životním pojištění
Lenka Mišáková -
Model poptávky po produktech dlouhodobé spotřeby
Lenka Potůčková -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová -
Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Josef Halíček