Daniela CIBULKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové nástroje pojišťoven

The marketing instruments of insurance companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje, jež jsou využívány pojišťovnami, vyhodnotit jejich efektivnost v souvislosti s poptávkou po pojistných produktech. Určit, v jaké míře se může nový produkt stát konkurenční výhodou. V práci je nejdříve prezentována problematika marketingového řízení, rozbor marketingových strategií a marketingového mixu v komerčních pojišťovnách. Hlavní část práce …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to describe marketing instruments that are used by commercial insurance companies, to analyze the efficiency in connection with the demand for insurance products. To define how the new insurance product can become the competitive advantage. At the beginning, the bachelor thesis is focused on the marketing management of the commercial insurance companies, analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIBULKOVÁ, Daniela. Marketingové nástroje pojišťoven. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management