Alena Novotná

Bachelor's thesis

Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008

Comparison of Barack Obama´s marketing strategies of the political campaign in individual states in presidential elections 2008
Anotácia:
Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob …viac
Abstract:
The thesis focuses on comparison of marketing strategies of the political campaign in individual states of USA in presidential elections 2008. It describes the American election's system and also defines electors by using basic social-demographical indicators which are crucial when creating the pre-elections campaign. The thesis focuses also on using the communication media during the campaign and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Jana Boučková
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22225