BcA. Věra HRUBÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí

Marketing communications of the Faculty of Multimedia Communications focused on communication and cooperation with companies providing field experience for students
Anotace:
Tato práce si klade za cíl navrhnout marketingové komunikace pro Fakultu multimediálních komunikací, UTB ve Zlíně, na základě analýzy potřeb, požadavků a nároků studentů fakulty na vzdělání a přípravu pro budoucí praxi. Fakulta multimediálních komunikací spojuje obory výtvarná umění a marketingové komu-nikace. Výzkum mezi studenty výtvarných oborů má dále zjistit, jak z jejich pohledu fakul-ta komunikuje …více
Abstract:
This thesis aids to design appropriate marketing communication strategy for the Faculty of Multimedia Communications, TBU in Zlín, based on the analysis of student´s needs , aids and demands on education and praparation for their future profession. Faculty of Multimedia Communications merges the specialzation in marketing and visual arts. The research among the stedents of art shall detect teak and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18383

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUBÁ, Věra. Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace