Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí – BcA. Věra HRUBÁ
BcA. Věra HRUBÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Marketing communications of the Faculty of Multimedia Communications focused on communication and cooperation with companies providing field experience for students
Anotace:
Tato práce si klade za cíl navrhnout marketingové komunikace pro Fakultu multimediálních komunikací, UTB ve Zlíně, na základě analýzy potřeb, požadavků a nároků studentů fakulty na vzdělání a přípravu pro budoucí praxi. Fakulta multimediálních komunikací spojuje obory výtvarná umění a marketingové komu-nikace. Výzkum mezi studenty výtvarných oborů má dále zjistit, jak z jejich pohledu fakul-ta komunikuje …víceAbstract:
This thesis aids to design appropriate marketing communication strategy for the Faculty of Multimedia Communications, TBU in Zlín, based on the analysis of student´s needs , aids and demands on education and praparation for their future profession. Faculty of Multimedia Communications merges the specialzation in marketing and visual arts. The research among the stedents of art shall detect teak and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18383
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Věra. Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Martina Jelínková -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
Ondřej Vrtěl -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
WordPress jako platforma pro self-promotion
Lukáš Vacek -
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Lucie MRÁZKOVÁ -
Fashion blog jako nástroj self-promotion
Zuzana HUŇOVÁ