Optimalizace webové prezentace interiérového skla – Jiří KUČERA
Jiří KUČERA
Master's thesis
Optimalizace webové prezentace interiérového skla
Optimalisation of interior glass web presentation
Abstract:
Práce řeší problematiku webové prezentace skla do interiérů firmy AGC. Nejprve analyzuje nevyhovující firemní webové stránky pomocí různých nástrojů SEO optimalizace a hodnotí je podle různých hledisek. Dále pak zjišťuje dopady této provedené optimalizace pro vyhledávač Google na firemní prezentaci. Cílem této práce je zlepšení pozic webových stránek ve vyhledávači pomocí optimalizace klíčových slov …moreAbstract:
The thesis addresses the issue of website of interior glass by AGC. First, it analyzes the non-compliant corporate website using various SEO tools and evaluates them according to various criteria. Then, it determines the effects of optimization for Google search engine on a company presentation. The aim of this thesis is to improve the positions of website in search engine using website's keywords …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Jiří. \textit{Optimalizace webové prezentace interiérového skla}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fcm2th/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČERA, Jiří. Optimalizace webové prezentace interiérového skla. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová