In-store komunikace ve vybrané prodejně – Bc. Jitka PALIVCOVÁ
Bc. Jitka PALIVCOVÁ
Master's thesis
In-store komunikace ve vybrané prodejně
In-store communication in a selected store
Anotácia:
Předložená diplomová práce je věnována analýze in-store komunikace ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je analyzovat uplatňování nástrojů ve výše uvedené prodejně a posoudit její profil dle zásad a doporučení na základě prostudované literatury. Zkoumanou obchodní jednotkou je supermarket COOP TIP v Blatné, jehož aktivity realizované v místě prodeje jsou konfrontovány na základě teoretických …viacAbstract:
The submitted diploma thesis is devoted to the analysis of in-store communication in a selected retail store. The aim of the work is to analyze the application of tools in the above store and assess its profile according to the principles and recommendations based on the studied literature. The researched business unit is the COOP TIP supermarket in Blatná, whose activities carried out at the point …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALIVCOVÁ, Jitka. In-store komunikace ve vybrané prodejně. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková