Bc. Lucie FERDOVÁ

Diplomová práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku

Customer Relationship Management in the chosen company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tématu Řízení vztahů se zákazníky. Je podstatné, aby organizace přesměrovala svou pozornost na spokojenost zákazníků, a to z toho důvodu, že zákazníci jsou základním kamenem úspěšné obchodní strategie podniku. Práce nejprve popisuje danou problematiku z teoretického hlediska, jež vychází jak z české, tak i zahraniční literatury. Na teoretickou rešerši navazuje praktická …více
Abstract:
The Master's thesis is focused on Customer Relationship Management. It is essential for an organization to redirect its attention to customer satisfaction, for the reason that customers are the cornerstone of a successful business strategy. The thesis first describes the issue from a theoretical point of view, which is based on both Czech and foreign literature. The theoretical research is followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FERDOVÁ, Lucie. Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/