Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Lucie FERDOVÁ
Bc. Lucie FERDOVÁ
Diplomová práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Customer Relationship Management in the chosen company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tématu Řízení vztahů se zákazníky. Je podstatné, aby organizace přesměrovala svou pozornost na spokojenost zákazníků, a to z toho důvodu, že zákazníci jsou základním kamenem úspěšné obchodní strategie podniku. Práce nejprve popisuje danou problematiku z teoretického hlediska, jež vychází jak z české, tak i zahraniční literatury. Na teoretickou rešerši navazuje praktická …víceAbstract:
The Master's thesis is focused on Customer Relationship Management. It is essential for an organization to redirect its attention to customer satisfaction, for the reason that customers are the cornerstone of a successful business strategy. The thesis first describes the issue from a theoretical point of view, which is based on both Czech and foreign literature. The theoretical research is followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FERDOVÁ, Lucie. Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Velké jazykové modely v problematice systémů pro řízení vztahu se zákazníky
Martin ŠAŠINKA -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink