Zhodnocení úrovně kvality služeb – Gabriela Běhalová
Gabriela Běhalová
Bakalářská práce
Zhodnocení úrovně kvality služeb
Assessing the Level of Service Quality
Anotace:
Abstrakt Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou návštěvnice kadeřnictví spokojeny s nabízenými službami a na základě dílčích analýz, navrhnu doporučení pro zlepšení úrovně kvality služeb Kadeřnictví Daniely Běhalové. Jedna z hlavních metod je dotazování, které je provedeno písemnou formou anonymních dotazníků v prostorách kadeřnictví. Následně jsou dotazníky zpracovány statistickými metodami …víceAbstract:
Abstarct The aim of this work is to determine the extent of satisfaction between the clients of Daniela Běhalová hairdressing salon with its offered services and to propose quality-improving recommendations to the staff on the basis of sectorial analysis. One of the most frequently used research methods is interviewing realised through filling-in the anonymous questionnaires available at the hairdesser …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85714
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Filip Konečný
- Oponent: Ondřej Smělý
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba webu pro kadeřnický salón
Jiří Strakoš -
Měření spokojenosti zákazníků se službami kadeřnického salónu
Aneta Baranová -
Bytový dům s kadeřnictvím
Lukáš Rychtář -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene