Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard – Hanna Hayova
Hanna Hayova
Diplomová práce
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Analysis of Tesco Stores ČR a.s. loyalty program - Tesco Clubcard
Anotace:
Cílem mojí diplomové práce je kriticky zhodnotit věrnostní programy maloobchodních potravinových řetězců v ČR a zejména se soustředit na program Tesco Clubcard. Pomocí vlastního marketingového výzkumu (SWOT analýza, konkurenční analýza a vlastní dotazníkové šetření) plánuji zjistit, jak je tento program vnímán zákazníky společností Tesco ČR a.s. a na základě toho nabídnout určitá doporučení do budoucna …víceAbstract:
The main aim of my thesis is to evaluate different loyalty programs of food retail chains available on the Czech market by mainly concentrating on Tesco loyalty program – Clubcard. By conducting own marketing research (SWOT analysis, competition analysis and carrying out the survey) I am planning to find out how this program is perceived by customers of Tesco ČR a.s. and to offer some recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74778
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová