Hanna Hayova

Diplomová práce

Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard

Analysis of Tesco Stores ČR a.s. loyalty program - Tesco Clubcard
Anotace:
Cílem mojí diplomové práce je kriticky zhodnotit věrnostní programy maloobchodních potravinových řetězců v ČR a zejména se soustředit na program Tesco Clubcard. Pomocí vlastního marketingového výzkumu (SWOT analýza, konkurenční analýza a vlastní dotazníkové šetření) plánuji zjistit, jak je tento program vnímán zákazníky společností Tesco ČR a.s. a na základě toho nabídnout určitá doporučení do budoucna …více
Abstract:
The main aim of my thesis is to evaluate different loyalty programs of food retail chains available on the Czech market by mainly concentrating on Tesco loyalty program – Clubcard. By conducting own marketing research (SWOT analysis, competition analysis and carrying out the survey) I am planning to find out how this program is perceived by customers of Tesco ČR a.s. and to offer some recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74778

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod