Zvláštnosti organizování reklamní činnosti. – Dmitry MARENKOV
Dmitry MARENKOV
Bakalářská práce
Zvláštnosti organizování reklamní činnosti.
Specialities of organization of advertisement.
Abstract:
Annotation The first part of this bachelor thesis is devoted to the theoretical summary of the development of advertisement in The Russian Federation in recent years as well as to the actual realization of advertisement in present days. My aim was especially to underline problematic issues concerning advertisement and highlight its major defects. In the following chapter characteristic features and …víceAbstract:
Anotace V první části bakalářské práci je shrnut celkový přehled vývoje reklamy v Ruské Federaci v posledních letech, a také její existenci v dnešní době. Snažil jsem se zaměřit na problémy a nedostatky současné reklamy. V další kapitole jsem se pokusil shrnout a popsat základní zvláštnosti a nuance organizování reklamní čínnosti. V druhé - praktické části, na základě získané teorii jsem vypracoval …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARENKOV, Dmitry. Zvláštnosti organizování reklamní činnosti.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková