Michal VILÉM

Bakalářská práce

Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM

The implementation of the new marketing information system in Austin Detonator s.r.o. and its impact on the module of customer relationship management
Anotace:
Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, …více
Abstract:
The struggle about customers is in nowadays market economy harder and more difficult. Satisfied customers are a good assumption to have successful relationships with clients for every company. Firms spend a lot of money for advertising campaign but relationship to customer is a run for a long time. It is about mutual communication, loyalties and dependability. This bachelor thesis should show the guideline …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Identifikátor: 7433

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
  • Vedoucí: Ing. Libor Bártek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VILÉM, Michal. Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s. r. o. a jeho návazností na modul CRM. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 12. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing