Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz – Bc. Pavel Beran
Bc. Pavel Beran
Diplomová práce
Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz
Increasing of a competitiveness of accommodation facilities in the area Rejvíz through an innovation marketing mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analyzování stávajícího a návrh inovací do marketingo-vého mixu ubytovacích služeb společnosti Rejvíz s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretickou stránku potřebnou pro vytvoření marketingového mixu. V analytické části je charakterizován a představen podnik a okolí podniku Rejvíz s.r.o. V třetí, poslední části jsou navrženy návrhy vhodné pro implementaci …víceAbstract:
The subject of the thesis is analysing the current proposal of innovations at the market-ing mix of accommodation by REJVÍZ s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part is focused on the theoretical aspects which are needed for the creation of the marketing mix. The next part, the analytical part, is about the company and surroundings informations about REJVÍZ s.r.o. In the third, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/w71dc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zdeněk Jelínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Fundamentální a technická analýza akciových titulů MONETA Money Bank, a.s. a Komerční banka, a.s.
Daniel Molnár