Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz – Bc. Pavel Beran
Bc. Pavel Beran
Master's thesis
Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz
Increasing of a competitiveness of accommodation facilities in the area Rejvíz through an innovation marketing mix
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analyzování stávajícího a návrh inovací do marketingo-vého mixu ubytovacích služeb společnosti Rejvíz s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretickou stránku potřebnou pro vytvoření marketingového mixu. V analytické části je charakterizován a představen podnik a okolí podniku Rejvíz s.r.o. V třetí, poslední části jsou navrženy návrhy vhodné pro implementaci …moreAbstract:
The subject of the thesis is analysing the current proposal of innovations at the market-ing mix of accommodation by REJVÍZ s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part is focused on the theoretical aspects which are needed for the creation of the marketing mix. The next part, the analytical part, is about the company and surroundings informations about REJVÍZ s.r.o. In the third, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/w71dc/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Zdeněk Jelínek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Fundamentální a technická analýza akciových titulů MONETA Money Bank, a.s. a Komerční banka, a.s.
Daniel Molnár