Měření SEO potenciálu webu - PIF RANK – Vojtěch Schlesinger
Vojtěch Schlesinger
Bakalářská práce
Měření SEO potenciálu webu - PIF RANK
Measurement of SEO potencial - PIF RANK
Anotace:
Obvyklé měření úspěšnosti optimalizací pro vyhledávače závisí na stanovených cílech. Naprosto nejběžnějším měřítkem úspěšnosti bývá návštěvnost. Tu ovšem ví přesně jen majitel webu a navíc ani sama o sobě objektivně neukazuje technickou vyspělost a SEO potenciál webu vykazovat dlouhodobě dobré výsledky ve vyhledávačích. Tato práce si klade za cíl měřit SEO potenciál webu, který vyplývá jak z on-page …víceAbstract:
Usual measurement of the successful search engine optimalization depends on the established goals for website. The most common measure of the success is the traffic which the website owner has the knowledge of exclusively. Unfortunately, it does not objectively indicate the technical maturity and SEO potential in the reaching good long-term results in the search engines. This task is trying to provide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: Jan Nemrava
- Oponent: Václav Šubrta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová -
Porovnání analytických nástroju v oblasti SEO optimalizace a využití Google Analytics pro vyhodnocení úspěšnosti internetových obchodů
Jaromír Krpálek -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař