Národnostní identita Bataků a jejich kultura v provincii Severní Sumatry – Bc. Markéta Sovová
Bc. Markéta Sovová
Master's thesis
Národnostní identita Bataků a jejich kultura v provincii Severní Sumatry
National identity of Bataks and their culture in the province of North Sumatra
Abstract:
Diplomová práce se zabývá národnostní identitou Bataků žijících v provincii Severní Sumatra v Indonésii. Batakové se dělí do šesti základních kmenů, které žijí v sousedních regionech. Tyto kmeny jsou si na první pohled podobné, avšak jejich kulturní specifika jsou místy odlišná. Hlavní zřetel je v práci kladen na faktory, které přímo ovlivňují batackou identitu a způsobily její proměnu. Mezi takové …moreAbstract:
This thesis deals with the national identity of Bataks living in the province of North Sumatra in Indonesia. The Bataks are divided into six basic tribes which live in neighboring regions. These tribes appear similar at first glance, but their cultural specifics differ regionally. The main focus of the thesis is on the factors that directly influence the identity of the Bataks and influnce their changes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Petr Kokaisl, Ph.D. prof.h.c.
- Reader: Pavla Fajfrlíková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOVOVÁ, Markéta. \textit{Národnostní identita Bataků a jejich kultura v provincii Severní Sumatry}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fell2y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights