Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci. – Simona Nosková
Simona Nosková
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci.
Social networks as a space for marketing communication.
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí pro marketingovou komunikaci společnosti. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingové komunikace, sociálních sítí, jejich uživatelů a způsobů, jak lze sociální sítě využít pro marketingovou komunikaci. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích konkrétní společnosti spolu s návrhy …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of using social networks for the company's marketing communication. The first part of the thesis focuses on the definition of the basic concepts of marketing communication, social networks, their users and ways in which social networks can be used for marketing communication. The second part focuses on the analysis of marketing communication on the social networks of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOSKOVÁ, Simona. \textit{Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/feucad/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nosková, Simona. Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci.. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková