Simona Nosková

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci.

Social networks as a space for marketing communication.
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí pro marketingovou komunikaci společnosti. První část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingové komunikace, sociálních sítí, jejich uživatelů a způsobů, jak lze sociální sítě využít pro marketingovou komunikaci. Druhá část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích konkrétní společnosti spolu s návrhy …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of using social networks for the company's marketing communication. The first part of the thesis focuses on the definition of the basic concepts of marketing communication, social networks, their users and ways in which social networks can be used for marketing communication. The second part focuses on the analysis of marketing communication on the social networks of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nosková, Simona. Sociální sítě jako prostor pro marketingovou komunikaci.. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní