Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh – Daniel Palma
Daniel Palma
Master's thesis
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití dalších nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části jsou popsány vlastnosti event marketingu a další nástroje komunikačního mixu. V praktické části se nachází situační analýza produktu …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the use of communication tools, namely the area of marketing case when introducing a new product to the market. The aim of this diploma thesis is to propose the introduction of a new product of adidas Czech Republic using other communication mix tools. The theoretical parts describe the properties of the marketing case and other communication mix tools. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/ff225b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PALMA, Daniel. \textit{Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/ff225b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Řízení rozvojových projektů
Theses on a related topic
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht