Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání – Bc. Roman FRANTA
Bc. Roman FRANTA
Diplomová práce
Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání
Experiential learning and its reflection in the design of education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu vzdělávání budoucích učitelů a jejich následnému uplatnění tohoto vzdělání v praxi pedagoga. V teoretické části jsou za využití literární rešerše shromážděny informace týkající se dané problematiky. Praktická část diplomové práce se skrze hloubkové rozhovory a kvalitativní výzkum věnuje mapování zkušenostního učení, připravenosti učitelů na výkon povolání a následně …víceAbstract:
The thesis is focused on the topic of education of future teachers and their further application of this education in teaching practice. In the theoretical part, information related to the issue is collected using a literature research. The practical part of the thesis, through in-depth interviews and qualitative research, is dealing with the mapping of experiential learning, teachers' readiness for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Filip Hlavinka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANTA, Roman. Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání
Martin DOLEŽAL -
Komunikační kompetence a její rozvoj v rámci vnitrofiremní komunikace
Aneta Ševčíková -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Králová -
Interkulturní kompetence humanitárních pracovnic na Blízkém východě
Filip JURA -
Didaktika smyčcového kvarteta
Štěpán Ježek -
Online podpora předmětu Didaktika ICT
David KRČMÁŘ -
METODIKA A DIDAKTIKA ZÁKLADŮ SNOWBOARDINGU
Jakub MAJOR
Název
Vložil
Vloženo
Práva