Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí – Mgr. Tereza Fialová
Mgr. Tereza Fialová
Diplomová práce
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Integrated Thematic Teaching for Primary Schools with a Focused on Child Nutrition
Anotace:
Diplomová práce Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí se zabývá zařazením tématu správné výživy do výuky žáků prvního stupně základní školy. Cílem diplomové práce je vytvořit a realizovat integrovanou tematickou výuku a také ověřit její účinnost v oblasti znalostí žáků o výživě a v jejich výživovém chování. Teoretická část pojednává o integrované tematické výuce …víceAbstract:
The diploma thesis Integrated Thematic Teaching for Primary Schools with a Focused on Child Nutrition deals with the inclusion of the proper nutrition topic into primary education. The aim of the diploma thesis is to create and implement integrated thematic teaching and also to verify its effectiveness in the area of pupils’ knowledge about nutrition and their nutritional behavior. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ozfkz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Leona Mužíková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukový program "Předcházíme odpadům" pro žáky ve 4. ročníku.
Klára Rozsívalová -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Edukační program Pohyb a výživa na 1. stupni základní školy - případová studie
Jitka Michnová -
Názory a postoje žáků 1. stupně ZŠ na pohybový a výživový režim
Eva Adámková -
Vliv pandemie koronaviru na výuku výchovy ke zdraví a s ní spojené hygienické a stravovací návyky žáků 1. stupně základní školy
Silvie Úlehlová -
Vzdělávací program se zaměřením na výživu určený pro žáky 1. stupně ZŠ
Dana Bodečková -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková