REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE – Kateřina Hašková
Kateřina Hašková
Bakalářská práce
REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
RESIDENTIAL DEVELOPMENT ON THE CZECH MARKET AND ITS MARKETING COMMUNICATION
Anotace:
Bakalářská práce shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, definuje marketingový mix a jeho nástroje. Bližší pozornost je věnována těm z nich, které jsou pro téma komunikace rezidenčního marketingu nejvíce aktuální, a to nástrojům komunikačního mixu. Dále se práce zabývá pojmem stavitelství, ze kterého vyčleňuje development a následně rezidenční development. Stručně charakterizuje …víceAbstract:
Bachelor thesis summarizes the basic theoretical knowledge of marketing, defines marketing mix and its tools. More attention is paid to those, which are the most current for communication of residential marketing, namely communication mix tools. Then the paper deals with the concept of civil engineering and selects the development and subsequent residential development. Briefly describes its evolution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: František Drozen
- Oponent: Ondřej Svatoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová