Kateřina Hašková

Bakalářská práce

REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

RESIDENTIAL DEVELOPMENT ON THE CZECH MARKET AND ITS MARKETING COMMUNICATION
Anotace:
Bakalářská práce shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, definuje marketingový mix a jeho nástroje. Bližší pozornost je věnována těm z nich, které jsou pro téma komunikace rezidenčního marketingu nejvíce aktuální, a to nástrojům komunikačního mixu. Dále se práce zabývá pojmem stavitelství, ze kterého vyčleňuje development a následně rezidenční development. Stručně charakterizuje …více
Abstract:
Bachelor thesis summarizes the basic theoretical knowledge of marketing, defines marketing mix and its tools. More attention is paid to those, which are the most current for communication of residential marketing, namely communication mix tools. Then the paper deals with the concept of civil engineering and selects the development and subsequent residential development. Briefly describes its evolution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: František Drozen
  • Oponent: Ondřej Svatoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22241