Kateřina Hašková

Bachelor's thesis

REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

RESIDENTIAL DEVELOPMENT ON THE CZECH MARKET AND ITS MARKETING COMMUNICATION
Abstract:
Bakalářská práce shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, definuje marketingový mix a jeho nástroje. Bližší pozornost je věnována těm z nich, které jsou pro téma komunikace rezidenčního marketingu nejvíce aktuální, a to nástrojům komunikačního mixu. Dále se práce zabývá pojmem stavitelství, ze kterého vyčleňuje development a následně rezidenční development. Stručně charakterizuje …more
Abstract:
Bachelor thesis summarizes the basic theoretical knowledge of marketing, defines marketing mix and its tools. More attention is paid to those, which are the most current for communication of residential marketing, namely communication mix tools. Then the paper deals with the concept of civil engineering and selects the development and subsequent residential development. Briefly describes its evolution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: František Drozen
  • Reader: Ondřej Svatoň

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22241