REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE – Kateřina Hašková
Kateřina Hašková
Bachelor's thesis
REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
RESIDENTIAL DEVELOPMENT ON THE CZECH MARKET AND ITS MARKETING COMMUNICATION
Abstract:
Bakalářská práce shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, definuje marketingový mix a jeho nástroje. Bližší pozornost je věnována těm z nich, které jsou pro téma komunikace rezidenčního marketingu nejvíce aktuální, a to nástrojům komunikačního mixu. Dále se práce zabývá pojmem stavitelství, ze kterého vyčleňuje development a následně rezidenční development. Stručně charakterizuje …moreAbstract:
Bachelor thesis summarizes the basic theoretical knowledge of marketing, defines marketing mix and its tools. More attention is paid to those, which are the most current for communication of residential marketing, namely communication mix tools. Then the paper deals with the concept of civil engineering and selects the development and subsequent residential development. Briefly describes its evolution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22241
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: František Drozen
- Reader: Ondřej Svatoň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová