Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu – Karolína Kociánová
Karolína Kociánová
Master's thesis
Strategie e-commerce pro společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu
E-commerce strategy for a fast-moving company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout strategii pro vstup na elektronický trh pro nadnárodní společnost obchodující na rychloobrátkovém trhu. Teoretická část je věnována specifikům elektronického obchodu a jednotlivým krokům implementace a adopce e-commerce strategie. V rámci praktické části je provedena strategická analýza mapující stav české e-commerce. Dále je na základě konkurenční analýzy zhodnocena …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a strategy for entering on the electronic market for a multinational company trading on the fast-moving market. The theoretical part is devoted to the specifics of e-commerce and the individual steps of implementing and adopting the e-commerce strategy. Within the practical part is a strategic analysis mapping the status of Czech e-commerce. Furthermore, based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74995
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2019
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Lukáš Suchý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru
Dominik Dlouhý -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
Lucie Waniausová -
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Zdeněk Kraft -
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
Jan Pivovarník -
Kvalita kmenových dat a datová synchronizace v segmentu FMCG
Tomáš Tlučhoř -
Business Plan of Retail Cosmetics on E-commerce Platform
Minh Nhu Ly -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová