Perspektivy rozvoje cestovního ruchu v regionu Poděbrady – Bc. Maria Pankova
Bc. Maria Pankova
Bakalářská práce
Perspektivy rozvoje cestovního ruchu v regionu Poděbrady
Prospects for development of tourism in the region Podebrady
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu cestovního ruchu ve vybraném regionu Poděbrady, který je lázeňskou oblastí a je velmi známým místem odpočinku a relaxace v České republice. Výzkum spočívá v podrobném rozboru vybraných segmentů cestovního ruchu, zejména ubytovacích služeb, sportovních aktivit, infrastruktury pro turisty a lázeňských zařízení. Výzkum se též provádí formou dotazníků – zjištění …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of tourism in the selected region Podebrady, which is a spa area and is a very famous place for rest and relaxation in the Czech Republic. The research is based on a detailed analysis of selected segments of tourism, particularly accommodation services, sports activities, infrastructure for tourists and spa facilities. In this work we use the knowledge from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r14jq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová