Inkluzivní vzdělávání s přihlédnutím na romskou menšinu na příkladu konkrétní školy – Bc. Kateřina Šimková
Bc. Kateřina Šimková
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání s přihlédnutím na romskou menšinu na příkladu konkrétní školy
Inclusive education taking into account the Roma pupils on the example of a particular school - elementary school in Jaroměř - Josefov
Anotace:
Tématem diplomové práce je Inkluzivní vzdělávání s přihlédnutím na romskou menšinu na příkladu konkrétní školy.V teoretické části popisuji rozdíly mezi integrací a inkluzí. Zabývám se funkcemi inkluzivního vzdělávání a jeho rolí ve vzdělávacím systému. Věnuji se otázce vzdělávání romského žáka a jeho úloze v inkluzivním vzdělávání, zmiňuji instituce, které podporují inkluzi romských dětí. Popisuji …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5712
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMKOVÁ, Kateřina. \textit{Inkluzivní vzdělávání s přihlédnutím na romskou menšinu na příkladu konkrétní školy}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ffrpat/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 2. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - dějepis, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 2. 2019