Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou – Nikola Moravcová
Nikola Moravcová
Diplomová práce
Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou
Perception of Corporate Social Responsibility by Y generation - the difference between the Czech Republic and China
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským vnímáním Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y u dvou kulturně odlišných zemí, kterými jsou Česká republika a Čínská lidová republika. Cílem práce je nalézt odpověď na otázku týkající se toho, jak se liší čeští versus čínští studenti ve vnímání společenské odpovědnosti podniku. Teoretická část se věnuje rešerši spojené se společenskou odpovědností …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer perception of Corporate Social Responsibility of Y generation in two culturally different countries - Czech Republic and People's Republic of China. The aim of diploma thesis is to find the answer to the question - how Czech students and Chinese students are different in perception of corporate social responsibility. The theoretical part is devoted to research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia