Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou – Nikola Moravcová
Nikola Moravcová
Master's thesis
Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou
Perception of Corporate Social Responsibility by Y generation - the difference between the Czech Republic and China
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským vnímáním Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y u dvou kulturně odlišných zemí, kterými jsou Česká republika a Čínská lidová republika. Cílem práce je nalézt odpověď na otázku týkající se toho, jak se liší čeští versus čínští studenti ve vnímání společenské odpovědnosti podniku. Teoretická část se věnuje rešerši spojené se společenskou odpovědností …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer perception of Corporate Social Responsibility of Y generation in two culturally different countries - Czech Republic and People's Republic of China. The aim of diploma thesis is to find the answer to the question - how Czech students and Chinese students are different in perception of corporate social responsibility. The theoretical part is devoted to research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76511
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2019
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Daria Gunina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVCOVÁ, Nikola. \textit{Vnímání Corporate Social Responsibility příslušníky generace Y - rozdíl mezi ČR a Čínou}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ffxup0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76511
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman