Pohádka jako motivační prvek ve výuce prvouky – Eliška Hegerová
Eliška Hegerová
Master's thesis
Pohádka jako motivační prvek ve výuce prvouky
The fairytale as a motivation element in teaching sciences to children
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na použití pohádky jako motivačního prvku ve výuce prvouky v 1. a 2. ročníku základní školy. Teoretická část se zabývá pojmy jako je motivace a pohádka. Dále se zaměřuje na vzdělávací oblast Člověk a jeho svět a bližší charakteristiku mladšího školního věku. Cílem praktické části diplomové práce je vytvořit metodický materiál pro pedagogy 1. a 2. ročníku ZŠ na vybraná témata …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5987
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedúci: RNDr. Michaela Křížová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Názov
Vložil
Vložené
Práva