Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti – Bc. Monika Kopečná
Bc. Monika Kopečná
Diplomová práce
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Sales promotion and advertising of a particular company
Anotace:
Tato diplomová práce byla zpracována pro vybranou prodejnu knihkupectví Luxor v lokalitě Prahy 1. Jejím cílem je na základě marketingového výzkumu vybraného podniku a jeho konkurence v lokalitě Prahy navrhnout úpravy či doplnění marketingové komunikace této vybrané prodejny se zaměřením především na reklamu a podporu prodeje. Na základě analýz je vytvořen souhrn pomocí SWOT pro konkrétní prodejnu a …víceAbstract:
This diploma thesis was written up for a selected shop of the Luxor bookstore in the locality of Prague 1. Its goal is to propose modifications or additions to the marketing communication of this selected shop, focusing primarily on advertising and sales promotion, based on marketing research of the selected company and its competitors in the locality of Prague. Based on the analyses, a summary is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zkiyz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová