Zrakové vnímání u dětí s vývojovou dysfázií – Eliška Boumová
Eliška Boumová
Bachelor's thesis
Zrakové vnímání u dětí s vývojovou dysfázií
Visual perception of children with Developmental dysphasia
Anotácia:
Hlavním tématem bakalářské závěrečné práce je zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií. Jde o specificky narušený vývoj řeči, který se projevuje ztíženou schopností nebo neschopností, naučit se verbálně komunikovat. V první části závěrečné práce je popsána charakteristika předškolního dítěte, úvod do problematiky osob s vývojovou dysfázií, se kterou se pojí deficit ve zrakovém vnímání …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedúci: PhDr. Kamila Růžičková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Štěpánka Lauková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Zrakové vnímání u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Eva Zapletalová -
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
vnimani migrace v ČR
Wegdan Noman -
Citová vazba a vnímání bolesti: efekt primingu citové vazby na vnímání intenzity experimentálně indukované bolesti
Anna-Marie Jičínská -
Dopad kulturnich vztahu a kulturni vymeny na vnimani Francie v Rusku a Rusko ve Francii
Maria KUNAVINA -
Barevné vnímání dětí předškolního věku ve vztahu k jejich vnímání emocí
Klára Jabůrková -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022