Eva Jelínková

Bakalářská práce

Změny vizuálního stylu NGP jako součást marketingu

Changes of the visual style of the National Gallery Prague as part of the marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze vizuálního stylu NGP. Cílem práce je zhodnocení změny vizuálního stylu a analýza funkčnosti nové vizuální identity. Teoretická část se zabývá firemní identitou, jednotným vizuálním stylem a fázemi procesu při jeho změně a tvorbě. Praktická část se zabývá konkrétním případem Národní galerie Praha. Práce využívá kvalitativní výzkum založený na osobních rozhovorech a …více
Abstract:
The bachelor thesis shall analyze the visual style of the National Gallery Prague. The aim of the thesis is to evaluate the change of the visual style and to analyze the functionality of the new visual identity. The theoretical part describes the corporate identity, integrated visual style and the process of its creation and changes. The practical part deals with the specific case. The thesis uses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77369

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management