Eva Jelínková

Bachelor's thesis

Změny vizuálního stylu NGP jako součást marketingu

Changes of the visual style of the National Gallery Prague as part of the marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje analýze vizuálního stylu NGP. Cílem práce je zhodnocení změny vizuálního stylu a analýza funkčnosti nové vizuální identity. Teoretická část se zabývá firemní identitou, jednotným vizuálním stylem a fázemi procesu při jeho změně a tvorbě. Praktická část se zabývá konkrétním případem Národní galerie Praha. Práce využívá kvalitativní výzkum založený na osobních rozhovorech a …more
Abstract:
The bachelor thesis shall analyze the visual style of the National Gallery Prague. The aim of the thesis is to evaluate the change of the visual style and to analyze the functionality of the new visual identity. The theoretical part describes the corporate identity, integrated visual style and the process of its creation and changes. The practical part deals with the specific case. The thesis uses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2019
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Marek Prokůpek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77369

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management