Vstup vzdělávací firmy Controller Institut, s.r.o. na zahraniční trh – Martina Profotová
Martina Profotová
Bachelor's thesis
Vstup vzdělávací firmy Controller Institut, s.r.o. na zahraniční trh
Entry of the educational company Controller Institut s.r.o. into the foreign market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vstupem vzdělávací firmy Controller Institut s.r.o. na zahraniční trh. Za účelem této internacionalizace uvedla společnost na trh novou obchodní značku s názvem Expertim, která tvoří webovou globální platformu určenou k nabídce odborného obsahu v oblasti controllingu a financí. Tato práce představuje popis vzniku samotné značky Expertim, celkovou strategii společnosti a její …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the entry of the educational company Controller Institut s.r.o. into the foreign market. To achieve this internationalization, the company launched a new brand called Expertim, a global web platform designed to offer professional content in controlling and finance. This thesis aims to describe the creation of the Expertim brand itself, the company's overall strategy, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88882
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Tomáš Kubálek
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge