Evropská identita a evropský integrační proces – Tomáš TRÁVNÍČEK
Tomáš TRÁVNÍČEK
Bakalářská práce
Evropská identita a evropský integrační proces
European Identity and the Process of European Integration
Anotace:
Ve své práci jsem se zabýval evropskou identitou a její rolí v evropském integračním procesu a jako hlavní hypotézu jsem si stanovil tento předpoklad: 1) V současné době je v rámci EU značný rozdíl v úrovni akceptace evropské identity politickou elitou a masou. Vedlejší hypotézy své práce jsem stanovil takto: 2a) ?Deficit demokracie v EU" je hlavním původcem rozevření nůžek identit. 2b) Víceúrovňové …víceAbstract:
In my bachelor work, I deal with the European identity and its role in the European integration process and I set as the main hypothesis this premise: Currently within the EU there is a significant difference in the level of acceptance of European identity amongst political elite and masses. Secondary hypotheses of my work I provided as follows: a) "The democratic deficit in the EU" is the main cause
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Robin Kvěš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRÁVNÍČEK, Tomáš. Evropská identita a evropský integrační proces. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Zásada loajality a národní identita v Evropské unii (čl. 4 Smlouvy o EU)
Vladimír Kalina -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík