Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita – Ing. Luděk Hrdlička
Ing. Luděk Hrdlička
Bakalářská práce
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
The selection criteria for the media campaign by La Pura Vita
Anotace:
Cílem bakalářské práce je najít vhodné reklamní médium pro propagaci kadeřnického a kosmetického studia La Pura Vita v Praze. Při hledání vhodného reklamního média je kladen důraz na přímé oslovení potenciálních zákazníků. Měřítkem úspěšnosti, zda je médium vhodně zvoleno, je cena vynaložená na získání jednoho zákazníka. Práce je rozdělená do dvou kapitol. První kapitola se zabývá problematikou marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find an appropriate advertising medium for promotion of La Pura Vita - a hair and cosmetics studio in Prague. The media is to be be chosen to focus on addressing the potencial clients directly and the price of gaining each client will serve as a level of efficiency. The thesis is devided into two chapters. The first chapter is focused on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, PhDr. Petr Hubík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Nízkonákladová reklamní kampaň
Ladislav Kučera -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Marketingový mix a jeho využití ve vybraném podniku poskytujícím
Veronika Vomočilová -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový mix
Jan Bernard