Ing. Luděk Hrdlička

Bakalářská práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita

The selection criteria for the media campaign by La Pura Vita
Anotace:
Cílem bakalářské práce je najít vhodné reklamní médium pro propagaci kadeřnického a kosmetického studia La Pura Vita v Praze. Při hledání vhodného reklamního média je kladen důraz na přímé oslovení potenciálních zákazníků. Měřítkem úspěšnosti, zda je médium vhodně zvoleno, je cena vynaložená na získání jednoho zákazníka. Práce je rozdělená do dvou kapitol. První kapitola se zabývá problematikou marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find an appropriate advertising medium for promotion of La Pura Vita - a hair and cosmetics studio in Prague. The media is to be be chosen to focus on addressing the potencial clients directly and the price of gaining each client will serve as a level of efficiency. The thesis is devided into two chapters. The first chapter is focused on marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, PhDr. Petr Hubík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace