Školní speciální pedagog – Bc. Barbora TEMPÍROVÁ-KOTRLÁ
Bc. Barbora TEMPÍROVÁ-KOTRLÁ
Diplomová práce
Školní speciální pedagog
Special education teacher at school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá náplní práce školních speciálních pedagogů. V teoretické části se objeví vhled do historie vývoje speciální pedagogiky, podpůrná opatření, základní charakteristiky žáků s podpůrným opatřením, současný školský poradenský systém v ČR, školní poradenské pracoviště, náplň práce školního speciálního pedagoga, typy žáků, se kterými speciální pedagog pracuje a speciální vzdělávání …víceAbstract:
This final thesis deals with special education teacher´s job description. The theoretical part defines terms like supportive actions, students with needs of supportive actions, advisory services. There is a look into a historical background and the development of special education teacher profession. The next chapter tells us about the types of students that are cooperating with teachers of that type …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TEMPÍROVÁ-KOTRLÁ, Barbora. Školní speciální pedagog. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva