Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012 – Filip HIRŇÁK
Filip HIRŇÁK
Master's thesis
Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012
Layout of marketing strategy for children sanatorium Pec pod Sněžkou on 2012
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou, která vychází z aktuálního stavu této organizace. Hlavním cílem práce je analýza současné marketingové strategie této organizace a návrh nové strategie, která bude efektivnější a povede ke zvýšení obsazenosti ozdravovny.Abstract:
This thesis deals with marketing strategy of sanatorium for children in Pec pod Sněžkou. This strategy comes out from actual state of this organization. Main part of this thesis is analysis of actual marketing strategy of the sanatorium and plan new strategy that will be more effective and will lead to higher occupation of the sanatorium.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 30. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIRŇÁK, Filip. \textit{Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fh1fy8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HIRŇÁK, Filip. Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Návrh praktického využití Snoezelen místnosti organizace Dětský klíč Šumperk, o. p. s.
Martina KUBÍČKOVÁ -
Projekt organizace dětského tábora pořádaného vybranou neziskovou organizací
Renata Dočekalová -
Strategický plán neziskové organizace
Tereza Vytlačilová -
Marketingová komunikace vybraných agentur Organizace Spojených Národů v českých médiích
Alžběta Oborná -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights