Žák se zrakovým postižením v inkluzivním vzdělávání – Jolana KOVAŘÍKOVÁ
Jolana KOVAŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Žák se zrakovým postižením v inkluzivním vzdělávání
Spatial orientation of pupils with visual impairment in inclusive education
Anotácia:
Bakalářská práce je souhrnem poznatků o prostorové orientaci u žáků se zrakovým postižením v inkluzivním vzdělávání. Teoretická část se věnuje popisu osob se zrakovým postižením, vývojem zraku, inkluzivním vzdělávání a dalších témat týkajících se zrakového postižení obecně. V praktické části jsem zvolila kvantitativní metodu, přesně dotazník, kdy mými respondenty budou rodiče žáků se zrakovým postižením …viacAbstract:
The bachelor's thesis is a summary of the findings on spatial orientation in students with visual impairment in inclusive education. The theoretical part is devoted to the description of people with visual impairment, visual development, inclusive education and other topics related to visual impairment in general. In the practical part I have chosen a quantitative method, namely a questionnaire, where …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍKOVÁ, Jolana. Žák se zrakovým postižením v inkluzivním vzdělávání. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special needs education / Special needs education: intervention
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání u dětí předškolního věku
Šárka VRZALOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání předškolního dítěte z cizojazyčného prostředí
Monika Heřmanská -
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Petra Klímová -
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Natálie NOHELOVÁ -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
18. 4. 2024