Komunikace českých mluvčích mladších 25 let napříč různými typy komunikátů na Facebooku – Bc. Veronika Čeňková
Bc. Veronika Čeňková
Bakalářská práce
Komunikace českých mluvčích mladších 25 let napříč různými typy komunikátů na Facebooku
Communication by Czech-speaking people under 25 years old across various types of communiqué on Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací českých mluvčích mladších 25 let na Facebooku. Je svědectvím o způsobu práce s českým jazykem v prostředí této sociální sítě. Teoretická část vysvětluje důležité pojmy související s tématem komunikace na Internetu obecně. Nabízí také charakteristiku jednotlivých typů komunikátů, které vznikají na Facebooku. Praktická část je jejich analýzou. Materiálem, ze kterého …víceAbstract:
Bachelor’s thesis deals with a communication on Facebook and here Czech- speaking people under 25 years old. It shows the way of using Czech language in this social network’s area. The theoretical part explains important concepts connected with a topic of communication on the Internet generally. It also represents characteristic of particular types on Facebook arising communiqué. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dws6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
- Oponent: Mgr. Petr Malčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová