Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami – Natálie Havlíčková
Natálie Havlíčková
Bachelor's thesis
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Analysis of current in-store activities of a global brand with sports equipment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využívané marketingové aktivity v místě prodeje společnosti se sportovními potřebami značky Under Armour. První kapitola teoretické části uvádí základní rysy marketingu a podrobněji definuje marketingový mix a jeho části. Druhá kapitola pojednává o marketingové komunikaci a konkrétních formách propagace. Jednou z forem je také in-store marketing, kterému se věnuje …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing activities used at the point of sale of a company with sports equipment brand Under Armour. The first chapter of the theoretical part presents the basic features of marketing and defines the marketing mix and its parts in more detail. The second chapter deals with marketing communication and specific forms of promotion. One of the forms is also in-store …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍČKOVÁ, Natálie. \textit{Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/fi13gi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights