Volební strategie Občanské demokratické strany do Evropského parlamentu v roce 2014 – BcA. Vítězslav Tvaroh
BcA. Vítězslav Tvaroh
Diplomová práce
Volební strategie Občanské demokratické strany do Evropského parlamentu v roce 2014
Electoral strategy of Civic Democratic Party in the 2014 to the European parliament
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou politického marketingu. Cílem práce je analyzovat průběh a výsledky voleb do Evropského parlamentu s důrazem na volební strategii Občanské demokratické strany. Úvodu práce popisuje volební dění a politickou náladu v České republice, a rovněž další důvody, které vedly k úpadku tradičních velkých stran a v neposlední řadě také teorií politického marketingu …víceAbstract:
These thesis deals with the issue of political marketing. The aim of this work is to analyze the conduct of elections to the European Parliament, with emphasis on the Civic Democratic Party. The introduction describes the electoral events and the political mood in the Czech Republic, the reasons that led to the decline of the traditional big parties and theory of political marketing. The thesis analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnskc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Aleš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozpad Občanského fóra a vznik nových politických subjektů - Občanské hnutí a Občanská demokratická strana
Andrea Kšandová -
Občanská demokratická strana a vnitrostranická krize
Karolína Vaverková -
Euroskepticismus a Občanská demokratická strana po vstupu České republiky do Evropské unie
Michal Hromas -
Výroční zpráva politické strany - Občanská demokratická strana
Andrea Polívková -
Občanská demokratická strana-vznik, vývoj a její postavení na politické scéně
Michaela Kořánová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Politický marketing a jeho využití v českých a slovenských volbách
Filip Koklar