BcA. Vítězslav Tvaroh

Diplomová práce

Volební strategie Občanské demokratické strany do Evropského parlamentu v roce 2014

Electoral strategy of Civic Democratic Party in the 2014 to the European parliament
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou politického marketingu. Cílem práce je analyzovat průběh a výsledky voleb do Evropského parlamentu s důrazem na volební strategii Občanské demokratické strany. Úvodu práce popisuje volební dění a politickou náladu v České republice, a rovněž další důvody, které vedly k úpadku tradičních velkých stran a v neposlední řadě také teorií politického marketingu …více
Abstract:
These thesis deals with the issue of political marketing. The aim of this work is to analyze the conduct of elections to the European Parliament, with emphasis on the Civic Democratic Party. The introduction describes the electoral events and the political mood in the Czech Republic, the reasons that led to the decline of the traditional big parties and theory of political marketing. The thesis analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Aleš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní