Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon – Ing. Pavla Sulanská
Ing. Pavla Sulanská
Diplomová práce
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Sales promotion and personal selling of the cosmetical company Avon
Anotace:
Téma mé diplomové práce je „Podnikový marketing“ zaměřený především na podporu prodeje a osobní prodej kosmetické společnosti Avon, s. r. o. V teoretické části jsem se zabývala nejprve základními pojmy marketingu a následně jsem se zaměřila hlavně na podporu prodeje a osobní prodej. V praktické části jsem nejprve uvedla pár základních informací (o historii, o poslání, o dosažených ocenění aj.) kosmetické …víceAbstract:
The subject of my thesis is the Company’s marketing¨ focused especially on the sales promotion and personal selling of Avon, s.r.o. company. In the theoretical part I have been firstly dealing with the basic marketing terms and then I have focused predominantly on the sales promotion and personal selling. In the practical part I have firstly named some basic information (about history, message, appraisals …víceKlíčová slova
propagace (podpora komunikace) distribuce podpora prodeje práce s veřejností přímý marketing reklama pověst firmy udělat dojem reklamní agent rozšířit se (ujmout se) zhroutit se (propadnout se) umístit inzerát slibný nápad podnik komunikace zákazník promotion placement sales promotion public relations direct marketing advertising corporate identity impress adman (to) catch on (to) cave in (to) place an advertisement promising idea company (enterprise) communication customer (employer)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková -
Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem
Vira Ivančova -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová