Mgr. Marek Harok

Diplomová práce

Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy

The Law Against Unfair Competition and the Selfregulation of the Advertising
Anotace:
Práce se zabývá samoregulací reklamy. Zaměřuje se především na fungování Rady pro reklamu a srovnání etického kodexu reklamy s právní úpravou a rozhodnutími Arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Abstract:
Thesis deals with selfregulation of advertisement. It focuses mainly on function of Council of Advertisement and comparison of ethical Code of Advertising with legislation and adjudications of Arbitration Committee of Council of Advertisement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
  • Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo