Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy) – Martin Vítek
Martin Vítek
Diplomová práce
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Business strategy of retail company (clothes sector)
Anotace:
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.Abstract:
Evaluation of business strategy of the company New Yorker. Analysis of the theoretical aspects of the business strategy and comparison with the real situation. Recommendations for actual business strategy improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna